Цікаві події в класі

воскресенье, 5 октября 2014 г.

ПРИВІТАННЯ ШКОЛІ

ЗАПОВІДЬ УЧИТЕЛЯ

Що перша заповідь учителя – любити!
Це, перш за все, життя,
Бо в ньому жити:
Посіяти, плекати і радіти;
І знати, що добро росте,
Що вклав ти частку серця
В це створіння,
І мудрість й душу,
Тільки май терпіння,
Бо
довго проростає те зерно,
Воно ж бо вічне,
В терніях воно.

А друга заповідь учителя – любити!
З натхненням діяти, творити,
Шукати і знаходить сходи,
І підійматись до зірок,
А кожним кроком є урок.

Ще й третя заповідь учителя – любити!
З своєю совістю дружити,
Щоб час пройшов
Й лови себе на слові:
Дорога вчителя вся виткана з любові!

20 років рідній школі!

Від щирого серця тобі говорю:
Рідная школо, тебе я люблю!
Люблю тебе влітку, зимою, весною,
Залишиться серце навіки з тобою.
Кращої школи немає на світі,
Тут вчаться найкращі у світі діти,
Працюють в ній талановиті педагоги.
І я нітрохи не хвалюсь.
Просто, це школа – НАША,
Просто, я її ЛЮБЛЮ!
Хочу, щоб в 20 була ти вродливою,
Дітьми багатою, долею щасливою,
Щоб вчителі не старіли,
А діти завжди вчиться хотіли.
Щоб завжди могла ти гордитися
Прожитими роками й розумними випускниками.

Школо наша, школо, приголуб нас, мила, 
Пригорни усіх нас, 
як голуб під крила. 
Ти нас всіх научиш, 
як у світі жити, 
Як зло обминати, 
а добро чинити. 
Бджілоньки на квітах, 
дітоньки - до школи, 
Там збирають мудрість, 
Як мед у полі бджоли.

ЩАСТЯ

Заберіть від мене всю мою радість світлу, 
Заберіть від мене
 всі тривоги і всі невдачі, 
Залишіть мені клас –
 
тридцять три пари оченят привітних,
 
Залишіть мені клас –
 і я нічого не втрачу. 
Нетерплячий ранок тупцяє щодень до вікон, 
А мене так пізно відпустили диктанти спать… 
Тільки, мабуть, не буде на білому світі довіку 
Наймудрішого діла,
ніж правді й добру навчать. 
Знову день почнеться 
неспокійним дзвінком знайомим, 
Знову клас і тиша. 
Знову радість і прикрість поруч. 
Буде важко до сліз, буде відчай снувати втома, 
А допитливі очі ловитимуть кожен порух. 
Можна враз зректися 
оцих нескінченних клопотів, 
І натруджені нерви спочинуть тоді одразу. 
Тільки як же мені 
без моїх неслухняних хлопчиків? 
Тільки як же мені 
без мого галасливого класу? 
І тому щоранку
йду на дзвінкове соло. 
Хай комусь, можливо, це нерозсудним здасться. 
Заберіть від мене мою невгамовну школу – 
І назавжди втрачу своє неспокійне щастя.



Комментариев нет:

Отправить комментарий